2011. július 4., hétfő

Az első könyvélmény(ek) (1. hét)

Ki adott először könyvet a kezébe? Kinek a hatására kezdett el olvasni?

Az első könyv, ami nyomot hagyott bennem, az a Harry Potter és a bölcsek köve volt. Ez így elég sablonosnak hangozhat, de ez az, amire máig tisztán emlékszem. 2. osztályos voltam és az ofőm nem határozott meg kötelezőt, csak azt kötötte ki, hogy egy olvasott könyvből a nyáron kötelező olvasmányt kell készítenünk. Aztán apukám egyik nap épp feljött a pincéből, én a kanapén üldögéltem, odadobta elém a fent említett könyv egy kissé kopottas, megviselt példányát és közölte velem, hogy "olvassam el, szerinte tetszeni fog nekem" (hozzáteszem a mai napig ezzel ad könyveket a kezembe, függetlenül attól, hogy később tetszenek-e vagy sem és a kiállításokra, meg úgy általában mindenre ezzel vesz rá). De én elkezdtem olvasni és meg sem álltam a sorozat végéig. Úgyhogy végül is apukám és Rowling néni is elérte célját azzal, hogy engem (is, sok más gyerek mellett, ami alól az öcsém a mai napig kivétel) rászoktattak az olvasásra.
Szóval köszönöm nekik, de főleg Apunak!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése