2011. július 28., csütörtök

Cassandra Clare : Csontváros

Na jó, ezért igazán szégyellem magam, de elég szaggatottan haladtam az olvasásával. Ez persze az én hibám, rosszkor (vizsgaidőszak előtt egy-két nappal) kezdetem bele. Amint nem kellett tanulnom pikk-pakk kiolvastam és szerintem ez az, ami igazán minősíti a könyvet. Miután csakis (de tényleg csakis) jót hallottam/olvastam róla muszáj volt kézbe venni nekem is és most már értek mindenkit, aki a könyvről áradozott, mert tényleg fantasztikus. Már maga az Árnyvadászok világa magával ragadott, a fordulatos cselekményről nem is beszélve. Csak ajánlani tudom!!!

!!!SPOILER!!!

Én hülye(!!!) bezzeg elkezdtem olvasni a 2. kötet fülszövegét, mielőtt magát az 1. könyvet egyáltalán olvastam volna, így rögtön lelőttem a poént, hogy Clary és Jace testvérek. Végig azt találgattam, hogy hogyan, de valahogy mindig az jött ki, hogy csak féltestvérek lehetnek. Szóval nem számítottam arra, ami végül kisült. És Valentine!!! Nos vázlataim között Valentine csak lebegett a levegőben és nem volt az apja egyiküknek sem. Egyszóval azért még mindig voltak lehetőségek.
Kedvenc karakter… jó kérdés. Sokat gondolkoztam ezen. Végül kisült, hogy mindegyik karakter lehetne kedvenc. Szóval a listám: Clary, Jace, Isabelle (az egyik legjobb női mellékszereplő, akiről valaha olvastam), Alec, Simon (ő meg az egyik legjobb fiú), Jocleyn, Luke. Hosszú, de ez van. Az írónő érti a dolgát. =D

!!!SPOILER VÉGE!!!

A filmről még nem tudok sokat, de elméletben már megvették a jogokat és a forgatókönyv is áll már "valahogy". Reméljük, hogy nem szúrják el...



Értékelés:
Történet: 10**/10 (nem tudom ragozni)
Szereplők: 10***/10 (dettó)
Borító: 10/10 (a sírokkal meg minden… visszaadja a könyv „fílingjét” rendesen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése